Informatie Coronavirus

Actuele informatie, maatregelingen en veel gestelde vragen over het coronavirus.

Coronamaatregelen

Op dit moment gelden de volgende aanvullende regels voor de verpleegafdeling:
– Bij opname of ontslag blijft uw begeleiding buiten de verpleegafdeling;
– Bezoektijden zijn in de ochtend van 10.00 tot 12.00 uur en in de avond van 18.30 tot 20.00uur;
– Er is maximaal één vaste bezoeker per patiënt toegestaan indien u moet overnachten op de verpleegafdeling;
– Bezoek dient aan te bellen bij de ingang van de verpleegafdeling;
Zowel de patiënt als de vaste bezoeker vullen (bij elk bezoek) een Covid-19 checklist in. 

Veelgestelde vragen

Moet ik een mondneusmasker dragen?

Het dragen van een mondneusmasker is niet verplicht.

Heeft u corona-gerelateerde klachten en heeft u een negatieve test? Dan adviseren wij u wel een mondneusmasker te dragen of uw afspraak te verzetten.  

Ik ben door mijn huisarts naar de Annadal Kliniek verwezen. Kan ik (weer) een afspraak maken?

Jazeker, u kunt contact met ons opnemen via telefoonnummer
043 – 347 99 44 om een afspraak te maken. Wel kan het zijn dat u iets langer moet wachten dan u van ons gewend bent.

Mag ik iemand meenemen naar mijn afspraak?

U mag één begeleider meenemen naar uw polikliniekbezoek.

Wordt u opgenomen voor een operatie in onze kliniek? Dan mag uw begeleider niet mee naar de afdeling. U neemt afscheid bij de ingang van de afdeling. 

Wanneer mag ik niet naar de kliniek komen?

Als u verkoudheidsklachten en/of koorts heeft verzoeken wij u telefonisch contact met ons op te nemen via telefoonnummer
043 – 347 99 44  om uw afspraak te verzetten.

Gaat mijn afspraak of operatie door?

Heeft u een afspraak staan voor een polikliniekbezoek of operatie? Dan kunt u ervan uitgaan dat deze doorgaat. Als dit niet het geval is, dan nemen wij altijd contact met u op.

Is het veilig om naar de kliniek te komen?

Jazeker, wij doen er alles aan om uw bezoek veilig te laten verlopen en houden ons aan de adviezen en richtlijnen van het RIVM en de GGD. Dit vragen wij ook van onze patiënten en bezoekers.

Ik wil liever niet naar de kliniek komen, kan ik een telefonisch consult krijgen?

Mocht uw arts het verantwoord vinden om de afspraak om te zetten in een telefonisch consult dan wordt u hiervan op de hoogte gebracht. Is het toch noodzakelijk u op onze polikliniek te zien dan nemen wij alle noodzakelijke maatregelen om dit veilig te laten verlopen.

Wat patiënten zeggen...

"Zeer prettige arts."

Waardering: 9.3

Zeer prettige arts, en zeer fijn in omgang met de patient.

Lees deze review

"Vriendelijke ontvangst in een fijne omgeving"

Waardering: 9.9

Een vriendelijke ontvangst in een fijne omgeving. Zeer duidelijke uitleg gekregen over de problematiek t.a.v. mijn knie. De kleinschaligheid van de kliniek in combinatie met de deskundigheid ...

Lees deze review

"Heel goede zorgverlening"

Waardering: 9.0

Heel goede zorgverlening, rustige omgeving en iedereen doet enorm zijn best om de patiënt het zo comfortabel mogelijk te maken. Veel aandacht voor de patiënt. Dikke pluim.

Lees deze review

"Een heel rustige ervaring"

Waardering: 9.1

Een heel rustige ervaring, vergeleken met de drukte van een academisch ziekenhuis, wat heel belangrijk is bij een operatie. Iedereen even zorgzaam en behulpzaam, een aanrader. Je gaat er bijna met plezier naar toe.

Lees deze review

Wij hebben onder andere contracten met: