Compliment of klacht
Compliment of klacht? deel deze met de Annadal Kliniek
Compliment of klacht
Annadal Kliniek vindt goede zorg en patiënttevredenheid erg belangrijk, wij doen dan ook ons uiterste best om u naar volledige tevredenheid te helpen. Mede daarom bieden wij u verschillende mogelijkheden om uw complimenten, tips, ervaringen en klachten met ons te delen. Alles wat u aan ons terugkoppelt, positief of niet, is voor ons belangrijke informatie. Met uw feedback kunnen wij onze kwaliteit blijven verbeteren en helpt u uzelf, ons en andere patiënten.
Compliment of tip
Een compliment of tip? Dan kunt u deze doorgeven aan onze kwaliteitsmedewerker. Uw bericht zal in behandeling worden genomen en intern worden doorgezet naar de betreffende afdeling en/of medewerker(s). Aan de hand van uw feedback weten wij of wij op de juiste weg zijn, hoe we zaken kunnen verbeteren en hoe u het graag wilt zien.
Waardering ZorgkaartNederland
Wij stellen uw mening op prijs en waarderen het als u uw ervaring met ons deelt op ZorgkaartNederland. Daarmee helpt u niet alleen ons maar ook andere patiënten bij het maken van hun keuze voor een zorgverlener.
Klacht
Wij streven naar het leveren van de best mogelijke zorg. Dat neemt niet weg dat er soms toch iets kan gebeuren waardoor u niet tevreden bent. In dat geval horen wij dat graag, zodat we samen met u tot een oplossing kunnen komen en kunnen leren van dergelijke situaties. Aarzel dan ook niet om uw onvrede aan ons kenbaar te maken.
Voor het kenbaar maken van uw onvrede hebben wij een formele klachtenregeling opgesteld.